مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-30ورزشي

رونمایی از طرح جلد کتاب «پرستار فداکار» در شبکه بهداشت گنبدکاووس


در حاشیه نشست هیئت اندیشه ورز کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس از طرح جلد کتاب «پرستار فداکار» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، کتاب پرستار فداکار در وصف شهیده شهربانو نجاتی   پرستار بیمارستان شهدای گنبد، اهل کردکوی است که در جنگ اول گنبدکاووس در حین انتقال پیکر شهدا هدف گلوله کین چریک های منافق ضددین قرار گرفت و به شهادت رسید.

نویسنده کتاب پرستار فداکار از همکاری صمیمانه رییس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس، رییس بیمارستان شهید مطهری این شهرستان و کانون بسیج رسانه به چاپ رسیده بود و همچنین کتاب پرستار فداکار که امروز از طرح جلد آن رونمایی می شود، تقدیر و تشکر کرد.

  سیدعلی کریمیان گفت: کتابی هم در حوزه شهید سلامت برای شهیده بی بی رحیمه یلقی بهورز فداکار آق قلایی نوشته ام که انشاالله با حمایت شما آن هم به زودی منتشر خواهد شد.

سرهنگ یعقوبی فر مسوول بسیج جامعه پزشکی استان گلستان ضمن تقدیر از این کار ارزشمند گفت: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا یک وظیفه است چون ما مدیون خون شهدا هستیم و از نویسنده کتاب تقدیر و تشکر کرد.

  وی همچنین از تلاش های کادر درمانی و پرستاری بهداشت و درمان گنبدکاووس در بحران کرونا تقدیر به عمل آورد و در پایان از طرح جلد کتاب پرستار فداکار رونمایی به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح جلد کتاب «پرستار فداکار» در شبکه بهداشت گنبدکاووس

رونمایی از طرح جلد کتاب «پرستار فداکار» در شبکه بهداشت گنبدکاووس