مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-30اقتصادي

همکاری توانیر و شهرداری تهران برای کاهش مصرف انرژی


در بحث موتورهای برقی مذاکراتی با شرکت های سازنده انجام و پیشنهاد دادیم که اگر این موتورها یک اتاقک داشته باشند جنبه ایمنی بالاتری داشته و آلودگی هوا هم از سوی موتورسیکلت ها برطرف شود.

- در دیدار مدیرعامل شرکت توانیر با شهردار تهران، در زمینه همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت نیرو، در این نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران، اعمال مدیریت بهینه مصرف در حوزه روشنایی معابر شهری، فضاهای سبز و ساختمان های اداری با بهره گیری از سامانه های نوین روشنایی و لامپ های فوق کم مصرف را پراهمیت خواند و گفت: آرمان بلند ما در این بخش این است که بتوانیم گاز را از تهران حذف کنیم و شهر بر مدار برق اداره شود.

شهردار تهران با بیان اینکه برای اجرای برنامه ها، هیئت مشترکی را تشکیل می دهیم تا تفاهم نامه ای منعقد و مسائل را تعیین تکلیف کنیم، گفت: در خصوص هوشمندسازی و ایجاد زمینه بهره مندی از امکانات سوخت های غیر فسیلی نیز ظرفیت های گسترده ای در تهران وجود دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه اولین قرارداد را برای خرید 50 اتوبوس برقی برای استفاده در خیابان جمهوری را بستیم، همچنین باید در خصوص وضعیت اتوبوس در تهران بعد از جبران مافات فعلی و نوسازی و بازسازی اتوبوس ها به سمت اتوبوس های برقی و یا خودروهای هیبریدی در شهر برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری توانیر و شهرداری تهران برای کاهش مصرف انرژی

همکاری توانیر و شهرداری تهران برای کاهش مصرف انرژی