مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-30سياسي

سفیران کریمه در استان ها به شبهات زیارت پاسخ دهند


تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: از جمله فعالیت های سفیران کریمه باید پاسخگویی به شبهات مرتبط با حرم، زیارت و عفاف و حجاب، انجام زیارت نیابتی و ثبت و نقل کرامات اهل بیت(ع) به ویژه حضرت معصومه(س) باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جمعی از سفیران کریمه اهل بیت(س) که در ایام معصومیه در استان های مختلف حضور داشتند با همراه حجت الاسلام والمسلمین احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با آیت الله سعیدی دیدار کردند.

آیت الله سعیدی در این دیدار بر تأثیرگذاری و ادامه هرچه باشکوه تر حرکت فرهنگی سفیران کریمه تأکید و اظهار کرد: ما موظفیم اهل بیت(ع) را بشناسیم و به مردم بشناسانیم بنابراین اگر چه که از احوالات شخصی حضرت معصومه سلام الله علیها اطلاعی نداریم ولی از احوالات شخصیتی ایشان اطلاعات زیادی داریم و باید مردم را با شخصیت این بانوی نمونه در اسلام آشنا کنیم.

وی با اشاره به شخصیت علمی حضرت معصومه سلام الله علیها در دوران طفولیت و صبر و تحمل ایشان در برابر دستگاه جبار عباسی، ادامه داد: تحمل دوری و تبعید برادرشان امام رضا علیه السلام، هجرت از مدینه به ایران با اجازه ایشان، مجاهدت در راه خدا و پافشاری بر مواضع اصلی اهل بیت(ع) با حفظ سازمان یافته و منسجم به مردم منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران کریمه در استان ها به شبهات زیارت پاسخ دهند

سفیران کریمه در استان ها به شبهات زیارت پاسخ دهند