مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-30سياسي

معارفه معاون سیاسی استانداری فارس/ایمانیه: نشاط اجتماعی لازمه حیات است


طی مراسمی با قدردانی از تلاش های سید احمد احمدی زاده در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، دکتر اسماعیل محبی پور به عنوان معاون جدید این حوزه معرفی شد.

- معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس/ایمانیه: نشاط اجتماعی لازمه حیات است ایسنا/فارس طی مراسمی با قدردانی از تلاش های سید احمد احمدی زاده در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، دکتر اسماعیل محبی پور به عنوان معاون جدید این حوزه معرفی شد.

استاندار فارس در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی، با بیان اینکه نشاط اجتماعی لازمه حیات بشر است، گفت: مشارکت مردم در فعالیت های سیاسی و اجتماعی علیرغم برخی مخالفت ها مورد تاکید امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری قرار داشته و قانون اساسی مترقی نظام جمهوری اسلامی ایران بر این اساس تنظیم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در مراسم معرفی اسماعیل محبی پور به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، افزود: باید فراتر از شعارها بر اساس اعتقاد راسخ امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به صورت جدی در اداره کشور بر حضور و مشارکت مردم تکیه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه معاون سیاسی استانداری فارس/ایمانیه: نشاط اجتماعی لازمه حیات است

معارفه معاون سیاسی استانداری فارس/ایمانیه: نشاط اجتماعی لازمه حیات است