مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-30سياسي

«مینیاتور» مستندی برای پاسخ به شبهات درباره میرزا کوچک جنگلی


به گفته نویسنده و کارگردان مستند مینیاتور، قسمت اول این مستند با حضور کارشناسان به سؤالات و شبهات اصلی درباره نهضت جنگل و میرزا کوچک جنگلی پاسخ داده است.

- مریم میرزایی، نویسنده و کارگردان را در رشت و همان محدوده خاص به وجود آورد گرفته شده است.

وی بیا بیان اینکه در قسمت اول این مستند به این شبهه که گفته می شود میرزا کوچک یک روحانی تجزیه طلب بوده پاسخ داده شده است، افزود: علاوه بر این سؤال به چهار سؤال مهم و کلیدی دیگر نیز پرداخته شده و قرار است در قسمت های بعدی تنها به یک سؤال به صورت عمیق پرداخت شود اما در قسمت اول به پنج سؤال پرداخت کلی شده است.

نویسنده و کارگردان مستند مینیاتور هدف از تولید این اثر را قدردانی از شخصیت میرزا کوچک و جانفشانی های او و نیروهای رهروی او عنوان کرد و گفت: برای تهیه و تولید مستند مینیاتور حدود یک و ماه و نیم به صورت فشرده توسط سه تن از کارشناسان تحقیق و پژوهش را انجام شده و حدود 10 نفر هم در کار فیلم برداری و تدوین و تهیه مستند به صورت مداوم همکاری داشته اند.

وی که سال گذشته در جشنواره صالح تهران موفق به دریافت جایزه قاب صالح شده بود، بیان کرد: در تلاش هستیم مستند مینیاتور را برای جشنواره عمار امسال ارسال کنیم تا بتوانیم به مرحله مسابقه این جشنواره هم حاضر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مینیاتور» مستندی برای پاسخ به شبهات درباره میرزا کوچک جنگلی

«مینیاتور» مستندی برای پاسخ به شبهات درباره میرزا کوچک جنگلی