بیش از 4 هزار شرکت از خدمات فن بازار ها استفاده می کنندبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خدماتی برای توسعه بازار فناوری در شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به کمک بروکرها و کارگزاری ها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. - شرکت ها برای توسعه بازار محصولات فناورانه به مشاوره و استانداردسازی مبادلات نیازمندند که این امر توسط فن بازار ها قابل انجام است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خدماتی برای و به کمک بروکرها و کارگزاری ها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. فن بازارها نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به عرضه کنندگان ، متقاضیان ، کارآفرینان و سرمایه گذاران را بازی می کنند. در این بازار، برای فروشندگان فناوری فرصتی فراهم شده است تا ایده ها و تکنولوژی های خود را نمایش دهند و برای آن ها بازاریابی کنند. خاستگاه فن بازار ها را کشور های شرقی آسیا می دانند، کشورهایی، چون ژاپن ، چین و هنگ کنگ که از یک دهه قبل برای تامین نیاز های فناورانه خود به به ایجاد فن بازار ها کردند. اما این مفهوم نوین فناورانه سال 81 در ایران متولد شد و از آن زمان تاکنون یعنی طی 20 سال، بیش از هزار میلیارد تومان درآمدزایی کرده است. این خدمات تاکنون به 4 هزار و 342 شرکت و مجموعه متقاضی ارائه شده است و 14 هزار و 79 محصول نیز در این شبکه ارائه شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |