مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:202021-11-30سياسي

فراخوان شعر ترکی «اوره ک لر سرداری» منتشر شد


به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فراخوان شعر ترکی «اوره ک لر سرداری» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، حوزه هنری استان اردبیل با مشارکت نهادهای فرهنگی استان، فراخوان شعر ترکی اوره ک لر سرداری (سردار دل ها) را منتشر کرد.

مضامین نو و بدیع درباره ابعاد مختلف زندگی و شخصیت شهید سلیمانی مانند وجهه مردمی، الگوبخشی جبهه مقاومت در جهان، شخصیت معنوی و عاطفی، حضور میدانی در مبارزه با استکبار، تدبیر و فرماندهی مدبّرانه، روحیه ایثار و شجاعت، انتقام سخت، ارتباط با مدافعان حرم، تداوم راه شهید و مکتب سلیمانی در اولویت انتخاب این فراخوان است.

شرکت در این فراخوان برای عموم شاعران با گویش های مختلف زبان ترکی در داخل و خارج از کشور ایران آزاد است و هر شاعر می تواند در همه قالب ها اعم از کلاسیک، هجایی و آزاد حداکثر 4 اثر را تا تاریخ 30 آذر ماه 1400 ارسال نماید.

مراسم اختتامیه روز شنبه 11 دی ماه 1400 با حضور شاعران منتخب از ایران و کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه برگزار می شود و آثار منتخب نیز در کتاب مجموعه اشعار چاپ و منتشر و به نفرات اول تا دهم، ضمن قرائت اشعار در اختتامیه، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شعر ترکی «اوره ک لر سرداری» منتشر شد

فراخوان شعر ترکی «اوره ک لر سرداری» منتشر شد