مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-30ورزشي

سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود


در حالی که حسین شمس پیشکسوت فوتسال اعلام کرده بود سرمربی تیم ملی فوتسال برای سفر به ایتالیا مشخص نیست، کمیته فوتسال مجددا بر حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی تاکید کرد.

- ، تیم ملی فوتسال ایران روزهای 29 و 30 آذر در دیدارهای تدارکاتی در کشور ایتالیا به مصاف تیم ملی فوتسال این کشور می رود.

احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال روز گذشته اعلام کرد تیم ملی با هدایت سیدمحمد ناظم الشریعه به ایتالیا سفر می کند و وی همچنان سرمربی تیم ملی خواهد ماند.

امروز حسین شمس پیشکسوت فوتسال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ادعای اصولی را رد کرد و گفت: انجام بازی دوستانه با ایتالیا در تقویم تیم ملی قرار گرفته اما هنوز مشخص نیست چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم می نشیند.

لازم است کمیته فوتسال سریعا هدایت تیم ملی را به فردی شایسته بسپارد.

در واکنش به این اظهارات و هجمه ای که به فدراسیون فوتبال بابت تصمیمات ضد و نقیضش صورت گرفت، سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه ای با احسان اصولی انجام داد و اصولی در این گفتگو بار دیگر بر حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی در سفر به ایتالیا خبر داد.

اصولی در ابتدا گفت: باتوجه به برنامه ریزی که قبل از جام جهانی فوتسال انجام شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست انجام دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود

سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود