مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 15:302021-11-30سياسي

فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین فدک کرمانشاه افتتاح شد


فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین فدک کرمانشاه، امروز (9 آذر) به بهره برداری رسید.

- فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین "فدک" کرمانشاه افتتاح شد ایسنا/کرمانشاه فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین "فدک" کرمانشاه، امروز (9 آذر) به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش کرده بتواند امکاناتی رفاهی را برای خانواده های محروم فراهم کند.

وی ادامه داد: در اکثر نقاط کشور بنیادمسکن گام های مثبتی برای خانواده های محروم برداشته و این اعتقاد را داریم باید شرایطی را ایجاد کرد که خانواده های محروم و نیازمند حتی الامکان مشکل مسکن نداشته باشند.

بابک عاطفی مدیرکل بنیادمسکن استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و با هدف تامین مسکن محرومان به ویژه روستاییان در چارچوب برنامه ها و سیاست های دولت تشکیل شد که هدف نهایی و اصلی این بنیاد تولید و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و متناسب با نیازهای مادی و معنوی هماهنگ با وضعیت اقتصادی آنهاست.

عاطفی اظهار داشت : مجتمع مسکونی فدک در راستای تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی احداث و تحویل متقاضیان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین فدک کرمانشاه افتتاح شد

فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین فدک کرمانشاه افتتاح شد