مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 15:552021-11-30ورزشي

دولت روحانی به ورزشکاران بسیار ظلم کرد / خیانت شهرداری تبریز!


رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در تلاشیم ورزش شهر را احیا کنیم، گفت: باید تعمیر سالن های ورزشی شهرداری برای استفاده جوانان در محلات را در دستور کار قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پرویز هادی در هفتمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: متاسفانه موضوع ادغام سازمان ورزش به این منجر شد که نیروهای این سازمان به بخش های دیگر فرستاده شوند و سالن های ورزشی اکنون نیروی فعال ندارد.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز دو استخر دارد که از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و نیروهای نجات غریقشان به سازمان های دیگر رفتند، بعد از اینکه استخرها بازگشایی شوند مجبور خواهیم شد نفر اضافه کنیم در حالیکه نفرات تخصصی مان در سایر ارگان ها مشغول به فعالیت اند.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود بیان کرد: چون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یک ارگان گسترده ای است پس باید مسئولین ذیربط بیشتر به امور رسیدگی کنند.

وی در ادامه در خصوص عدم نگهداری چمن های مصنوعی توضیح داد: هیچ کدام از چمن های مصنوعی ما به شکل احسن نگهداری نشده اند، شاید سو مدیریت ها منجر به این موضوع شده که باید از این پس نسبت به رفع حل مشکل اقداماتی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت روحانی به ورزشکاران بسیار ظلم کرد / خیانت شهرداری تبریز!

دولت روحانی به ورزشکاران بسیار ظلم کرد / خیانت شهرداری تبریز!