مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 19:402021-11-30اقتصادي

بررسی مشکلات کارخانه سیمان ماهان در بازدید مسئولان رفسنجان


نشست هم اندیشی و برنامه بازدید شهردار و اعضای شورای شهر رفسنجان به همراه مدیران و مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان از کارخانه سیمان ماهان کرمان امروز 9 آذر در محل این کارخانه برگزار شد.

- ایسنا/کرمان نشست هم اندیشی و برنامه بازدید شهردار و اعضای شورای شهر رفسنجان به همراه مدیران و مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان از کارخانه سیمان ماهان کرمان امروز 9 آذر در محل این کارخانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه بازدید مسائل و مشکلات پیش روی تولید و فروش کارخانه سیمان ماهان کرمان مطرح و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد ضمن آنکه شهردار و مسئولان شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز نسبت به رفع برخی موارد مطرح شده در نشست با مدیران این کارخانه قول مساعد دادند.

استفاده از سیمان ماهان در پروژه های شهرداری رفسنجان شهردار رفسنجان در نشست با مدیر و مسئولان کارخانه سیمان ماهان کرمان بر حمایت شهرداری از این کارخانه تاکید و اظهار کرد: حمایت از تولید داخل باید رسالت و وظیفه همگانی باشد، تا قشر کارگر در واحدهای تولیدی احساس امنیت شغلی داشته باشند.

مجید کهنوجی تصریح کرد: برای اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و سازهای شهرسازی بیشتر از سیمان ماهان استفاده خواهیم کرد و روند مصرف سیمان ماهان در پروژه های شهرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات کارخانه سیمان ماهان در بازدید مسئولان رفسنجان

بررسی مشکلات کارخانه سیمان ماهان در بازدید مسئولان رفسنجان