مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-01ورزشي

ووشوکاران سیستان و بلوچستان 2 مدال طلای کشوری را از آن خود کردند


رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: «پویا آذرنگ» و «محمدرضا ریگی»، 2 ووشوکار این استان در رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی موفق به کسب مدال طلا شدند.

- زاهدان- رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: پویا آذرنگ و محمدرضا ریگی ، 2 ووشوکار این استان در رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هیأت ووشو سیستان و بلوچستان، عباس شیبک اظهار داشت: این دوره از رقابت ها در قشم برگزار شد که نفرات برتر آن پس از دعوت به اردوی تیم ملی به رقابت های آسیایی هانگژ و چین اعزام می شوند.

وی ادامه داد: تیم ووشو سیستان وبلوچستان با پنج سانداکار ،2 مربی و یک داور در این رقابت ها حضور داشت که توانست با درخشش بی نظیر خود به عنوان پدیده این رقابت ها 2 مدال طلا کسب کند.

رییس هیأت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع تیم ووشو استان با کسب 2 مدال طلا عنوان چهارم رقابت های قهرمانی کشور را کسب کرد.

وی تصریح کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد افزون بر یکهزار و 150 نفر را بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشوکاران سیستان و بلوچستان 2 مدال طلای کشوری را از آن خود کردند

ووشوکاران سیستان و بلوچستان 2 مدال طلای کشوری را از آن خود کردند