مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-01اقتصادي

برگزاری اولین جشنواره کالای فرهنگی در یزد/20 دیماه آخرین مهلت ارسال آثار است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از کیفی سازی محصولات و کالاهای فرهنگی، گفت: اولین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجید جوادیان زاده صبح امروز در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان یزد با بیان این خبر اظهار کرد:کالا و محصولات فرهنگی خیلی دقیق و همانند سایر کالاها دیده و جدی گرفته نشده است.

وی حمایت از تولید و مصرف کالاهای فرهنگی را یکی از مهمترین رویکردهای کلان کشور در این حوزه دانست افزود: توجه به صنایع خلاق می تواند در رفع مشکلاتی همچون بیکاری نقش مهمی را ایفاء کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد گفت: جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی باهدف تاکید بر کسب وکار فرهنگی، گفتمان سازی تولید و مصرف فرهنگی و شناسایی و ترویج کالاهای فرهنگی اقوام ایرانی برگزار می شود.

جوادیان زاده تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره در استان یزد، شناسایی ظرفیت های تولیدات فرهنگی و معرفی کالاها و محصولات فرهنگی و بومی استان است.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب استان یزد در تولید کالاهای فرهنگی ادامه داد: فراخوان جشنواره در بخش های هدایای فرهنگی نوشت افزار، عروسک و اسباب بازی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره کالای فرهنگی در یزد/20 دیماه آخرین مهلت ارسال آثار است

برگزاری اولین جشنواره کالای فرهنگی در یزد/20 دیماه آخرین مهلت ارسال آثار است