مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-01اقتصادي

53 درصد خانه های روستایی خراسان جنوبی مقاوم شدند/افزایش تسهیلات


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 53 درصد خانه های روستایی خراسان جنوبی مقاوم شده اند، گفت: تسهیلات برای مقاوم سازی خانه ها به 200 میلیون تومان افزایش می یابد.

- اظهارکرد: در حال حاضر از حدود 88 هزار و 835 خانه روستایی در خراسان جنوبی تعداد 47 هزار و 279 واحد روستایی مقاوم سازی شده است که 53.

2 درصد خانه ها را شامل می شود.

جلوتر از میانگین کشوری در مقاوم سازی خانه ها هستیم وی با اشاره به اینکه میانگین کشوری در خصوص مقاوم سازی خانه های روستایی 52 درصد است، بیان کرد: هر چند ما حدود یک درصدی از میانگین کشوری بالاتر هستیم ولی به واسطه آنکه هنوز حدود 47 درصد دیگر از خانه ها مقاوم سازی نشده اند احساس مسئولیت در این زمینه داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی اظهارکرد: ما در هر جلسه، هر برنامه رسانه ای، هر دیدار با فرمانداران و مردم داشته ایم از روستاییان عزیز درخواست کرده ایم که برای مقاوم سازی خانه های خود و دریافت تسهیلات در این زمینه مراجعه کنند.

تنها در زمینه تسهیلات مقاوم سازی خانه های روستایی بیان کرد: تسهیلات مقاوم سازی خانه های روستایی 100 میلیون تومان و با بازپرداخت 20 ساله و کارمزد پنج درصد است و در حقیقت در میان تسهیلات بانکی بهترین شرایط را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 درصد خانه های روستایی خراسان جنوبی مقاوم شدند/افزایش تسهیلات

53 درصد خانه های روستایی خراسان جنوبی مقاوم شدند/افزایش تسهیلات