مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-01اجتماعي

جرقه های آتش در جنگل هیرکانی شعله کشید


گرم شدن چند درجه ای دما، در آستانه زمستان و فصل سرد سال، جرقه های حریق را در دل جنگل های هیرکانی شعله ور و بخشی از آن را خاکستر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در آخرین ماه پاییز، با گرم شدن هوا، جرقه های آتش در جنگل های مازندران زبانه کشد تا بیش از همه، بی پناهی عرصه های طبیعی دربرابر گدازه های آتش را فریاد زند.

جنگل هایی که در همه فصل ها، نقطه ضعف آنها حریق و گدازه های آتش شد و این حادثه در طول سال سطح وسیعی از عرصه های جنگلی را خاکستر می کند.

گرم شدن هوا طی روزهای گذشته از یکسو، خشک شدن سطح جنگل و وجود لاشبرگ ها، عرصه های جنگلی را آبستن حادثه کرده است و در نهایت، خواب جنگل های شمال تعبیر شد و بخشی از عرصه های جنگلی بهشهر در حریق سوخت.

اگرچه سطح آتش سوزی سطحی و میزان خسارت ناچیز برآورد شده است اما افزایش درجه هوا طی چند ساعت آینده، هشدار حریق را در جنگل های هیرکانی طنین انداز کرده است.

آتش در کمین جنگل ها است علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به افزایش دما هوای احتمال بروز حریق را در عرصه های جنگلی هشدار داد و از طبیعت گردان و گردشگران خواست تا از روشن کردن آتش جلوگیری کنند.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آتش سوزی در کمین عرصه های جنگلی است، افزود: با توجه به افزایش دمای هوا احتمال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرقه های آتش در جنگل هیرکانی شعله کشید

جرقه های آتش در جنگل هیرکانی شعله کشید