مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-01اقتصادي

جلوگیری از احداث 9 واحد مسکونی در اراضی باغی شرق گیلان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود با تأکید بر جلوگیری هرگونه تغییر کاربری در این شهرستان گفت: 9 واحد مسکونی بدون داشت مجوزهای لازم در حال احداث بودند که دستور جلوگیری از ساخت وساز آن ها صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید هاشم میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود امروز در حاشیه بازدید از اراضی باغی شهرستان لنگرود با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی درباره تغییر اراضی زراعی و باغ ها در شهرستان اظهار کرد: در این خصوص با تعدادی از مسؤولین متولی از یکی از روستاهای اطاقور بازدید شد که مشاهده شد 9 واحد مسکونی بدون داشتن مجوزهای لازم در حال احداث هستند.

وی با بیان اینکه دستور توقف ساخت 9 واحد مسکونی متخلف در اطاقور صادر شد، گفت: یکی از علل تغییر اراضی، عدم نظارت و اقدام به موقع، تعلل و سهل انگاری و ترک فعل متولیان مربوطه است که تبعات اجتماعی را در پی خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود به بیان اینکه جلوی هرگونه تغییر کاربری گرفته می شود، افزود: قوه قضاییه در راستای وظایف ذاتی خود بدون اغماض با هرگونه تعلل و سهل انگاری و ترک فعل ها با شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/3389


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از احداث 9 واحد مسکونی در اراضی باغی شرق گیلان

جلوگیری از احداث 9 واحد مسکونی در اراضی باغی شرق گیلان