مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-01سياسي

مخالفت شورای شهر ارومیه با ساخت و ساز در اراضی پادگان لشکر64 ارتش


شورای شهر ارومیه مخالفت خود را با هرگونه ساخت و ساز در اراضی لشکر 64 ارومیه را اعلام کرده است چرا که هرگونه ساخت و ساز مسکونی و تجاری در این منطقه مشکلات زیادی از جمله ترافیک سنگین شهری، - حجت الاسلام و المسلمین محمد خلیل پور در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: براساس آخرین مصوبه شورای عالی راه و شهرسازی  باید 49 درصد از اراضی لشکر 64 ارتش ارومیه در اختیار شهرداری ارومیه و 51 درصد در اختیار ارتش قرار بگیرد.

وی ادامه داد: قرار مبنی بر این شده است که امیر ارتش مصوبه شورای عالی راه و شهرسازی رو پیگیری کند؛ اگر نیروی زمینی ارتش مصوبه را قبول کند باید مصوبه اجرایی شود و اگر هم مخالفت شود همچنان طرح باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام خلیل پور با اشاره به ساخت بیش از 120 آپارتمان در اراضی لشکر 64 ارومیه براساس طرح های مصوب شده ، تصریح کرد: یقینا احداث هرگونه سازه چه مسکونی و چه تجاری موجب بروز مشکلاتی در این منطقه خواهد شد لذا باید تدابیر خاصی انجام بگیرد.

خلیل پور بیان کرد: به جای احداث آپارتمان می توان از ظرفیت های اراضی لشکر 64 ارتش برای توسعه بیمارستان ارتش و بین المللی کردن این بیمارستان براساس طرح جامعه سلامت استفاده کرد؛ به نظر میرسد با اجرایی کردن این طرح می توانیم در حوزه گردشگری بهداشتی گام موثری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورای شهر ارومیه با ساخت و ساز در اراضی پادگان لشکر64 ارتش

مخالفت شورای شهر ارومیه با ساخت و ساز در اراضی پادگان لشکر64 ارتش