مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-01سياسي

اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی به خراسان شمالی


نائب رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی از تخصیص 487 میلیارد تومان  اعتبار محرومیت زدایی به خراسان شمالی خبر داد.

- نائب رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی خبر داد: اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی به خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی نائب رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی از تخصیص 487 میلیارد تومان  اعتبار محرومیت زدایی به خراسان شمالی خبر داد.

سید محمد پاکمهر، در گفت وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با بیان اینکه برای اولین بار در خراسان شمالی اعتبار محرومیت زدایی بالغ بر 487 میلیارد تومان تعلق گرفته است، افزود: این اعتبار بیشتر از بودجه عمرانی استان بوده و به صورت نقدی به خراسان شمالی تعلق گرفته است.

پاکمهر در خصوص محرومیت زدایی شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: تلاش ما در جهت رفع محرومیت شهرستان مانه و سملقان بوده است تا بتوانیم شاخص های محرومیتی که در این شهرستان وجود دارد را به میانگین استانی برسانیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محرومیت زدایی حق مردم است و حق باید به حق دار برسد؛ نگاه من برای گرفتن اعتبارات قومیتی نیست بلکه تمام ایران سرای من و استان خراسان شمالی نیز جزیی از سرای من است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی به خراسان شمالی

اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی به خراسان شمالی