مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-01اقتصادي

جمع آوری بیش از 13 میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری در هر چهار وجه زکات واجب، مستحب، کفاره و فطره مبلغ 13 میلیارد و 700 میلیون تومان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی صبح امروز در جلسه شورای زکات استان با بیان اینکه جمع آوری زکات در 8 ماه گذشته سال جاری به 13 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید، گفت: این مبلغ در هر چهار وجه واجب، مستحب، کفاره و فطره جمع آوری شده است که طبق دستورالعمل باید 60 درصد این مبلغ در مسیر محرومان و 40 درصد آن در مسیر پروژه های عام المنفعه هزینه شود اما این شورا در استان بیشتر به سمت محرومان حرکت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: 90 درصد این مبلغ در راستای محرومیت زدایی و 10 درصد در راستای پروژه ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: معادل سازی یکی از مواردی است که به عملیاتی تر شدن زکات کمک می کند اما در 8 سال گذشته از این نعمت محروم بودیم که از استاندار جدید خواستاریم این گزینه را فعال کند تا برای ساخت جاده، خانه عالم و .

در جهت رفع محرومیت در استان استفاده شود.

محمدی در پایان گفت: سید مهدی هاشمی در ادامه این جلسه بیان کرد: 816 روستا در استان وجود دارد که 598 روستا مشمول زکات می باشد و از این تعداد 449 روستا زکات پرداخت کردند و درصد پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 13 میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری

جمع آوری بیش از 13 میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری