مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-01سياسي

کمپ ماده 16 قزوین تا پایان آذرماه تعیین تکلیف می شود


پایان آذرماه موعد نهایی تعیین تکلیف کمپ موقت و ثابت ماده 16 در استان قزوین خواهد بود.

- محمدمهدی اعلایی در شورای مبارزه با مواد مخدر که صبح چهارشنبه در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به تعداد معتادین متجاهری که در استان قزوین وجود دارد تا کنون برای ساماندهی در کمپ های ماده 15 و طبق قانون بند 2 ماده 16 رسیدگی می شد.

استاندار قزوین ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه استانداری همراه با شهرداری قزوین باید سوله و مکان مناسبی را برای کمپ ماده 16 استان با ظرفیتی بین 500 تا 1000 نفر را تأسیس کنند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه ساخت و ساز ممکن است بین 6 ماه و بیشتر اتفاق بیفتد در حال حاضر مکانی را به صورت موقت پیشبینی می کنیم تا به وضع معتادین متجاهر و کارتون خواب ها رسیدگی شود.

این مسئول اذعان کرد: سالن های موجود در قزوین یا الوند شناسایی و مورد بازدید قرار می گیرد تا در این مدت معتادین متجاهر در آنها ساماندهی شوند.

اعلایی تبیین کرد: تا پایان آذرماه به وضعیت و معتادین متجاهر رسیدگی می شود و این تهدید در جامعه ما هر چه سریع تر رفع خواهد شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: اینکه چه دسته ای از معتادین جز معتادین متجاهر قرار می گیرند هم مورد اختلاف کارشناسان است، به عقیده ما معتادان کارتون خوابی که خانواده ای ندارند جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ ماده 16 قزوین تا پایان آذرماه تعیین تکلیف می شود

کمپ ماده 16 قزوین تا پایان آذرماه تعیین تکلیف می شود