مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-01اقتصادي

337 تابلو و بیلبورد تبلیغاتی غیرمجاز از راه های البرز جمع آوری شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه ها می توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل استان نسبت به اخذ مجوز مطابق استانداردهای لازم اقدام کمک کنند.

- ایسنا/البرز معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه ها می توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل استان نسبت به اخذ مجوز مطابق استانداردهای لازم اقدام کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمان شجاعی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 337 تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه های استان شناسایی و جمع آوری شده است، اظهار کرد: براساس قانون ایمنی راه ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه ها باید صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و طی شدن روال مربوطه شامل مکان یابی صحیح محل نصب تابلو، میزان بازتابش نور و … انجام شود.

وی رعایت اصول ایمنی را لازمه اخذ مجوز نصب تابلو دانست و گفت: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه ها می توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل استان نسبت به اخذ مجوز مطابق استانداردهای لازم اقدام کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

337 تابلو و بیلبورد تبلیغاتی غیرمجاز از راه های البرز جمع آوری شده است

337 تابلو و بیلبورد تبلیغاتی غیرمجاز از راه های البرز جمع آوری شده است