مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-01اجتماعي

مخیر گذاشتن دانش آموز برای حضور در مدرسه خلاف بخش نامه است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مخیر گذاشتن دانش آموز برای حضور در مدرسه خلاف بخش نامه است و باید طبق برنامه ریزی در کلاس درس حاضر شوند.

- اظهار کرد: بر اساس بخش نامه رسیده و اجرا شده وزارت، دانش آموزان متوسط دوم از 15 آبان و دانش آموزان متوسطه اول و ابتدایی از اول آذر به صورت حضوری در کلاس های درس خواهند بود.

وی گفت: قبلاً هم گفته ایم اگر دانش آموزی بیماری خاص، سرماخوردگی و یا مشکوک به بیماری است، می تواند به مدرس مراجعه نکرده و تنها از آموزش های آنلاین استفاده کنند و البته بیماری دانش آموز را والدین او باید به مدرسه اعلام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: اما سایر دانش آموزان باید در کلاس های درس حضور پیدا کنند و اگر مدرسه ای حضور در کلاس های درس فیزیکی را مخیر گذاشته است در واقع خلاف بخش نامه عمل کرده است.

واقعی یادآور شد: در مورد تعداد روزهایی که هر مدرسه کلاس های حضوری دارد نیز بسته به تعداد دانش آموزان هر مدرسه، روستایی و یا شهری بودن و …متفاوت است و در هر حال برنامه آموزشی مدارس باید به تأیید آموزش و پرورش رسیده است.

وی گفت: نکته مهم و تأکید ما بر رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در مدارس است که بر این مهم نیز نظارت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخیر گذاشتن دانش آموز برای حضور در مدرسه خلاف بخش نامه است

مخیر گذاشتن دانش آموز برای حضور در مدرسه خلاف بخش نامه است