مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-01اقتصادي

تکمیل بزرگراه های اردبیل 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل طرح های توسعه بزرگراهی در استان اردبیل در حال حاضر 12 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد تا پروژه های آغاز شده به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری صبح چهارشنبه در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور اردبیل – مشگین شهر اظهار کرد: از پروژه بزرگراهی اردبیل به سمت مشگین شهر 18 کیلومتر باقی است که در تلاش هستیم به سرعت عملیات اجرایی و زیرسازی این مسیر را به سرانجام رسانده و کل محور به زیر بار ترافیک برود.

وی تصریح کرد: در 3 ماه اخیر قرارگاه خاتم الانبیاء و مؤسسه عاشورا به عنوان پیمانکار این پروژه در روند اجرایی بزرگراه اردبیل – مشگین شهر سنگ تمام گذاشته و با سرعت بیشتری این پروژه در مرحله اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از 18 کیلومتر این محور 15 کیلومتر در مرحله آسفالت لایه اول و دوم است و تنها 3 کیلومتر از مسیر باقی مانده که تلاش می شود به سرعت و با مساعد بودن شرایط جوی عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی انجام و این محور پرتردد و حادثه خیز به مسیر ترددی ایمن تبدیل شود.

حیدری افزود: عمده مشکل ما در تکمیل این محور اجرا نشدن 10 دستگاه پل در این مسیر ارتباطی است که 8 دستگاه پل روگذر و زیرگذر بوده و 2 دستگاه پل دره ای نیز باید اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگراه های اردبیل 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل بزرگراه های اردبیل 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد