مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-01سياسي

توانمندی های گروه بهمن سرمایه ملی به حساب می آیند


سید رضا تقوی نماینده حوزه تهران مجلس یازدهم در مراسم رونمایی از کامیونت های فورس به توانمندی گروه بهمن در تولید انواع خودروها اعم از تجاری و سواری اشاره کرد و افزود که این سرمایه ارزشمندی است که برای کشور ایجاد شده و یک سرمایه ملی است.

- تقوی همچنین تاکید کرد که نیروی متفکر مبتکر و دانشمندی که به لحاظ فنی علمی در گروه بهمن حضور دارند و تولیداتی که عرضه کردند قابل تقدیر است.

نماینده مردم تهران در تقویت می کنیم زیرا همیشه تولید نیاز به مصرف دارد یعنی ذوق و احساسات مصرف کننده باید در تولید در نظرگرفته شود.

در جایی که تولید نیست حیات نیز وجود ندارد و قدرت ملی باید به وسیله تولید به نتیجه برسد و تولید نشانگر اعتماد به نفس یک مجموعه است.

روز دوشنبه در مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، محصولات جدید تجاری بهمن دیزل با نام کامیونت های فورس که در چهار مدل 8/5 تن کابین دار و تک کابین و 6 تن کابین دار و تک کابین در خط تولید این شرکت راه اندازی شده و آماده ورود به بازار است، با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران و مشتریان عمده گروه بهمن و نمایندگان مجاز بهمن دیزل ضمن معرفی این محصولات، مراسم ورود به بازار آن انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های گروه بهمن سرمایه ملی به حساب می آیند

توانمندی های گروه بهمن سرمایه ملی به حساب می آیند