مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-01اقتصادي

2 مدرسه خیرساز در خاش به بهره برداری رسید


2 مدرسه خیرساز دخترانه و پسرانه در روستای توحید آباد بخش پشت کوه از توابع شهرستان خاش به بهره برداری رسید.

- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 2 مدرسه خیرساز دخترانه و پسرانه در روستای توحید آباد بخش پشت کوه از توابع شهرستان خاش به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حمیدرضا رخشانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مدارس هر کدام با زیربنای450 مترمربع و با اعتبار سه میلیارد تومان در شهرستان خاش ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: افزایش نرخ رشد دانش آموزی در سیستان و بلوچستان سبب نیازمندی به ساخت سالانه 2هزار کلاس درس شده که این امر کمک خیران را در ساخت مدارس بیش از گذشته می طلبد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه سازی و دسترسی دانش آموزان به مدارس، سبب جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان شده است.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان سرانه فضای آموزشی در استان با وجود تمام تلاش ها و فعالیت های گسترده تا رسیدن به میانگین کشوری فاصله 2.

5 متری دارد.

رضا سرحدی نیا با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال در سیستان و بلوچستان 570 کلاس ساخته شده است، گفت: پیش بینی تا پایان سال یک هزار و 100 کلاس درس با همراهی نهادهای انقلابی و خیران ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مدرسه خیرساز در خاش به بهره برداری رسید

2 مدرسه خیرساز در خاش به بهره برداری رسید