مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-01ورزشي

نخستین مسابقات لیگ کشوری «فریزبی» دختران در استان گلستان آغاز شد * عکس


برای نخستین بار مسابقات لیگ کشوری دختران در ورزش «فریزبی» در استان گلستان شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس علی ذاکریان در افتتاح مسابقات لیگ کشوری ورزش فریزبی دختران در استاد یوم آزادی گنبدکاووس اظهار کرد: بزرگترین رویداد ورزشی فریزبی در سطح آسیا با عنوان مسابقات لیگ کشوری دیسک طلایی از 9 الی 11 آذرماه در گنبدکاووس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور 17 استان و از هر استان سه ورزشکار برتر کشور در سه رشته مسافت،ام تی ای و التیمیت برگزار می شود.

رییس انجمن ورزش فریزبی کشور خاطرنشان کرد: این ورزش ورزش مفرح، جذاب و ارزان قیمت بوده که تنها با یک دیسک قابل انجام برای همه اعضای خانواده است و انجمن تلاش دارد تا از طریق فدراسیون این ورزش را وارد آموزش و پرورش کند.

افتتاح مسابقات لیگ کشوری ورزش فریزبی دختران در استاد یوم آزادی گنبدکاووس   وی ادامه داد: بیش از 52 رشته ورزشی در کشور فعال بوده که بالغ بر 25 رشته ورزشی مجوز کمیسیون ماده پنج را نداشته و ما تلاش داریم تا هفته آینده مجوز این رشته ورزشی را از کمیسیون ماده پنج دریافت کنیم.

ذاکریان گفت: این رشته ورزشی در سال 2020 توکیو و 2024 پاریس کاندید بازی های المپیک بوده و تلاش داریم تا با آماده سازی زیرساخت های لازم بتوانیم در بازی های المپیک 2028 لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مسابقات لیگ کشوری «فریزبی» دختران در استان گلستان آغاز شد * عکس

نخستین مسابقات لیگ کشوری «فریزبی» دختران در استان گلستان آغاز شد * عکس