مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-01اقتصادي

سهمیه سوخت عشایر خراسان شمالی 75 لیتر افزایش پیدا می کند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: اکنون هر خانواده عشایر خراسان شمالی ماهانه 125 لیتر سوخت دریافت می کند که بناست این عدد تا 200 لیتر افزایش پیدا کند.

- ، مجتبی شکوری صبح چهار شنبه در نشست بسیج عشایری استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اکنون هر خانواده عشایر خراسان شمالی ماهانه 125 لیتر سوخت دریافت می کند که بناست این عدد تا 200 لیتر افزایش پیدا کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: تا این لحظه بیش از 6 هزار خانوار تحت پوشش تعاونی های عشایری هستند.

وی افزود: میزان سهمیه سوخت عشایر ناچیز است و این سهمیه باید افزایش یابد؛ بنابراین برآوردها و بازدیدهای میدانی در این خصوص انجام و رایزنی و مکاتبات زیادی با شرکت ملی پخش نفتی ایران انجام شده است.

شکوری گفت: این افزایش سهمیه در کارگروه مربوطه با حضور نماینده عشایر کشور مطرح و به زودی این سهمیه تعلق می گیرد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سهمیه سوخت عشایر را به صورت تجمیعی به تعاونی ها پرداخت می کند و این تعاونی ها هستند که باید بر اساس فصول این سهمیه را سطح بندی و در فصولی که نیاز به سوخت بیشتر است سهمیه بیشتری نیز تعلق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سوخت عشایر خراسان شمالی 75 لیتر افزایش پیدا می کند

سهمیه سوخت عشایر خراسان شمالی 75 لیتر افزایش پیدا می کند