مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-01فرهنگي

تصمیم گیری برای استفاده از ظرفیت 100 درصدی تئاترها سریع تر باشد


رییس تماشاخانه ایرانشهر معتقد است تئاتر نیز به مانند سینما باید از ظرفیت 100 درصدی سالن های خود بهره مند شود و در این بین مسئولان تئاتری باید سریعتر تصمیم گیری کنند.

- مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رییس تماشاخانه ایرانشهر در خصوص اینکه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رفع محدودیت های کرونایی سینما و استفاده از ظرفیت 100 درصدی سالن های سینما خبر داده ولی در تئاتر هنوز این اتفاق نیفتاده است، به در کشور هست که البته مستلزم رعایت قواعد بهداشتی و پروتکل هاست، باعث شده تا مسئولان با توجه به اشتیاق مردم برای حضور در مراکز فرهنگی و هنری از جمله، سینماها، فضاهای تئاتری و نمایشگاه ها دارند به این نتیجه برسند که از ظرفیت 100 درصدی سالن های سینما استفاده کنند که این موضوع مورد توافق قرار گرفت و از سوی ریاست سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعلام شد.

وی متذکر شد: متأسفانه تصمیم گیری در حوزه تئاتر و هنر نمایش خیلی کند بوده و اگر تصمیمی هم گرفته می شود غیررسمی اعلام می شود.

خیلی کند و دیر تصمیم گرفته می شود و خیلی مشخص و جدی تصمیم را اعلام و ابلاغ نمی کنند.

رجبی معمار با بیان اینکه وضع سینما قبل از پیک گذشته هم بهتر از تئاتر بود زیرا مسئولان سینما خیلی سریع تر و به نظر من خیلی هوشمندتر عمل کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای استفاده از ظرفیت 100 درصدی تئاترها سریع تر باشد

تصمیم گیری برای استفاده از ظرفیت 100 درصدی تئاترها سریع تر باشد