مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-01اقتصادي

واگذاری 20 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی


به مناسبت هفته معلولان، بیست واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته معلولان، بیست واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار شد.

محمد محمدی قیداری ظهر امروز (10 آذرماه) در آیین واگذاری 20 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش در شهرستان خدابنده، عنوان کرد: از این تعداد 13 واحد مسکن روستایی و 7 واحد مسکن شهری است که به واجدان شرایط واگذار شده است.

وی با بیان اینکه برای 20 واحد مسکونی مبلغ نزدیک به یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارها پرداخت شده است، افزود: از این تعداد 9 واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو عضو معلول، دو واحد ایتام تحت پوشش، 7 واحد به مددجویان نیازمند و کم برخوردار عادی و دو واحد نیز به زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اینکه مسکن های واگذار شده شامل 12 واحد مسکن در شهرستان خدابنده، 6 واحد ماه نشان، یک واحد زنجان، و یک واحد در شهرستان طارم به واجدان شرایط واگذار می شود، ادامه داد: این خانوارها در مجموع از 54 میلیون تومان از معافیت های انشعاباتی بهره مند شده اند.

محمدی قیداری با بیان اینکه واگذاری مسکن به دو معلول و بیشتر از سال 94 آغاز شده و استان زنجان در واگذاری مسکن به دو معلول ها در سطح کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 20 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی

واگذاری 20 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی