مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-01سياسي

حجت الاسلام فاطمی پور: خلق آثار هنری ماندگار در گرو کسب صفای باطن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور، معاون فرهنگی سیاسی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پیش از ظهر امروز در جمع برترین های جشنواره بین المللی سیمرغ در مجتمع سپید مشهد با اشاره به این فرمایش امام رضا (ع) .

- معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها به هنرمندان تأکید کرد: برای پیشرفت هنری و خلق آثار ماندگار ضرورت دارد در کنار همه کارهایتان بخشی را برای کسب صفای باطن در نظر بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور، معاون فرهنگی سیاسی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پیش از ظهر امروز در جمع برترین های جشنواره بین المللی سیمرغ در مجتمع سپید مشهد با اشاره به این فرمایش امام رضا (ع) که هر کس گرهی از کار مؤمنی بگشاید، خداوند در قیامت، غم و اندوه را از دلش برمی دارد ، افزود: وقتی کار و تخصص انسان با نیاز مردم گره می خورد، در واقع یک بزنگاه ایجاد می شود که هم می تواند سبب رشد و تعالی انسان شود و هم باعث سقوط و انحطاط.

وی ادامه داد: اگر نگاه انسان به نیاز مردم، اخلاقی، انسانی و متعالی نباشد، رنج و گرفتاری آنان را فرصتی برای بهره های مادی می بیند و با سلامت مردم، تجارت می کند که سقوط و انحطاط را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فاطمی پور: خلق آثار هنری ماندگار در گرو کسب صفای باطن است

حجت الاسلام فاطمی پور: خلق آثار هنری ماندگار در گرو کسب صفای باطن است