مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-01حوادث

روش های عجیب جاساز مواد مخدر


قاچاق موادمخدر در همه جای دنیا همیشه پر سر و صدا بوده و معمولا قاچاقچیان برای جاساز کردن مواد مخدر از ترفندها و روش های عجیب و غریبی استفاده می کنند تا دستگیر نشوند.

- این روش ها گاهی آن قدر عجیب است که عقل جن هم به آن ها نمی رسد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: به تازگی ویدئویی از چهاردهمین مرحله طرح ظفر (طرح بازداشت قاچاقچیان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و معتادان متجاهر تهران) در شبکه های اجتماعی منتشر شده که تعجب همگان را برانگیخته است.

رییس پلیس تهران با اشاره به کشف دو تن و 670 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام پنج باند بزرگ مواد مخدر در این طرح، در ویدئوی منتشر شده می گوید: چه کسی متوجه می شود که این قالیچه ها، یک راهکار برای جابه جایی مواد مخدر است؟ نکته بسیار مهم این است که تمام این ها با کمک پیچیده ترین شگردها، برای کشورهای اروپایی صادر می شده است.

.

جالب آن که برخی اوقات افراد، غافل از این شیوه های پیچیده قاچاق مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می گیرند و مثلا با خواهش یا درخواست یک فرد آشنا یا همسفر، قالیچه یا ظرف ترشی و .

را برای او حمل می کنند که این امر می تواند زندگی آنها را دگرگون کند.

در ادامه و به بهانه انتشار این ویدئو در فضای مجازی که در آن اکتشاف انواع مخدر مخفی شده در اشیای مختلف را نشان می دهد، به برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های عجیب جاساز مواد مخدر

روش های عجیب جاساز مواد مخدر