مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-01سياسي

لزوم توجه به سلامت بانوان شاغل در پاندومی کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بانوان شاغل، در دوران همه گیری کرونا در معرض خطر ابتلا به این عارضه بوده و در مقابل این ویروس، از اقشار آسیب پذیر به شمار می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید وحید حسینی امروز در آیین گشایش دهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان، سلامت بانوان را موضوعی ریشه ای خواند که توجه به آن، موجب اصلاح جامعه می شود.

 وی با تقدیر از تلاش های برگزارکنندگان این رویداد علمی طی 10 دوره برگزاری، توجه به محور در زمینه تربیت، مراقبت و حتی امور اقتصادی نیز در مواردی بر عهده بانوان است و این مسوولیت ها موجب شده تا با مشکلات بیشتری در بحران کرونا مواجه باشند.

این مسوول در ادامه به شرایط فیزیولوژیک ویژه بانوان اشاره کرد که در دوران های بارداری و شیردهی، بیش از دیگران با چالش های کرونا مواجه هستند  ادامه داد: اگرچه یافته ها نشان می دهد بارداری احتمال ابتلا به کرونا را بیشتر نمی کند، اما در این دوران و به ویژه در ماه های پایانی، شدت بیماری افزایش یافته است؛ از همین رو انتخاب این محور برای برگزاری این رویداد علمی را می توان انتخابی شایسته دانست که موجب جلب توجه بین بخشی به سلامت بانوان، در کنار تلاش های مجموعه سلامت کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به سلامت بانوان شاغل در پاندومی کرونا

لزوم توجه به سلامت بانوان شاغل در پاندومی کرونا