مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-01اقتصادي

ایران علاقه مند به همکاری با «یونیدو» است


در سیاست های مصوب ایران بر توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان و ارتقای محصولات و خدمات ایرانی برای عرضه در بازار بین المللی تأکید شده است.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد امروز چهارشنبه در نوزدهمین اجلاس عمومی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) که به میزبانی اتریش به صورت مجازی و با موضوع اقتصاد خلاق برای توسعه پایدار 2021 برگزار شد، افزود: به باور ما توجه و راه اندازی صنایع خلاق رهیافتی مؤثر برای برون رفت کشورهای در حال توسعه از مشکلات موجود نظیر فقر و بیکاری و در مقابل، راهکاری موثر برای ایجاد اشتغال مولد و شایسته برای همه و بهبود کیفیت زندگی افراد به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار است.

وی اظهار داشت: دولت ایران با توسعه زیرساخت های ارتباطی در تمام شهرها و روستاهای بالای 20 خانوار، محیط مناسبی برای توانمندسازی به منظور توسعه اقتصاد خلاق و فناوری های دیجیتال ایجاد کرده است.

ساداتی نژاد با بیان این که در وزارت جهاد کشاورزی با کمک وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی از چند سال قبل و در قالب همکاری مشترک با یونیدو، توسعه صنعت زنبورداری پیگیری می شود، اعلام کرد: این پروژه را در چارچوب اقتصاد خلاق به سرانجام رسانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران علاقه مند به همکاری با «یونیدو» است

ایران علاقه مند به همکاری با «یونیدو» است