مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-01ورزشي

درخواست اعضای هیأت ورزش های همگانی البرز از فدراسیون/لطفا آقای رییس را برکنار کنید!


در حالی که تنها 70 روز از انتخاب رییس جدید هیأت ورزش های همگانی استان البرز می گذرد برخی از اعضا مجمع در نامه ای به رییس فدراسیون خواستار برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری علیرضا رحمتی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، 27 شهریور ماه امسال بود که در یک رقابت نزدیک و تنگاتنگ علیرضا رحمتی با کسب 9 رای از مجموع 17 رای به عنوان رییس جدید هیأت ورزش های همگانی البرز معرفی شد.

وی در حالی عهده دار این مسئولیت شد که هیأت در 3 سال قبل از آن با تغییر پی در پی سرپرست وبی ثباتی مدیریتی روبرو بود و حال جامعه بزرگ ورزش های همگانی امیدوار بود که با ایجاد ثبات در این هیأت ورزشی بسیاری از کارهای بر زمین مانده و مطالبات بی شمار ورزشکاران پاسخ داده خواهد شد.

اما نامه اخیر 9 نفر از اعضای مجمع انتخابات به رییس فدراسیون ورزش های همگانی ودرخواست آنها برای برگزاری مجمع فوق العاده و در نهایت برکناری رحمتی پرده از حواشی و خبرسازی های جدیدی را در این هیأت ورزشی بزرگ البرز برداشته است.

9 نفر از اعضای مجمع که در میان آنها نماینده باشگاه داران و هیأت های ورزشی شهرستانی دیده می شود با برشمردن دلایل مختلف از جمله عدم توجه به نیاز شهرستان ها و تلاش برای برکناری آنها و برخی انتصاب ها در ارکان هیأت خواستار تشکیل مجمع فوق العاده و تعیین تکلیف در این خصوص شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعضای هیأت ورزش های همگانی البرز از فدراسیون/لطفا آقای رییس را برکنار کنید!

درخواست اعضای هیأت ورزش های همگانی البرز از فدراسیون/لطفا آقای رییس را برکنار کنید!