مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-01ورزشي

حضور 19000 ورزشکار در لیگ دیسک طلایی کشور


رییس انجمن فریزبی کشور با اشاره به اینکه هنوز تا شناخته شدن کامل این رشته در کشور فاصله داریم، گفت: 19 هزار ورزشکار در لیگ دیسک طلایی فریزبی کشور شرکت کردند.

- نایب رییس انجمن فریزبی فدراسیون ورزش های همگانی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات دیسک طلایی فریزبی بانوان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در این رویداد ورزشی بانوان ورزشکار رشته فریزبی در سه آیتم دقت، مسافت و حداکثر زمان در سبک میدانی با هم به رقابت می پردازند، اظهار کرد: در این رقابت ها بیش از 100 ورزشکار، داور و مربی حضور یافته اند و امروز و فردا ورزشکاران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سارا باقری با تقدیر از میزبانی هیئت ورزشهای همگانی استان گلستان، شهرستان گنبدکاووس، کمیته فریزبی شهرستان و سایر دست اندرکاران در برگزاری این رویداد ملی، افزود: داوری مسابقات نیز با حضور داوران مورد تایید فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن فریزبی با رعایت اصول و قوانین بین المللی فریزبی برگزار می شود.

تمامی شرایط فنی برای برگزاری مسابقات فراهم است مسئول کمیته فریزبی استان گلستان نیز ضمن عرض خیرمقدم و تسکر از حضور ورزشکاران و مهمانان از سراسر کشور، خاطر نشان کرد: تمام شرایط فنی برای برگزاری بهتر این مسابقات فراهم شده و امیدواریم میزبان خوبی در این دوره از مسابقات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 19000 ورزشکار در لیگ دیسک طلایی کشور

حضور 19000 ورزشکار در لیگ دیسک طلایی کشور