قطره اشک؛ خودروی متفاوت مهندس آلمانی با موتور روسی! (+عکس)جالب آنکه برخلاف فریم کوچک، خودروی شلور حدود 250 گرم از نمونه استاندارد مرسدس 170 سنگین تر بود. همین سنگینی و اثر نامناسب وزن بر مرکز ثقل موجب شد تا به هیچ عنوان برای رانندگی ایمن نباشد و البته تعادل مناسبی را نیز به نمایش نگذارد. - در زمان جنگ جهانی دوم، نمونه اولیه خودروی شلور تا اگوست سال 1948 در مرکز هوافضای بنز 170 H (دبلیو28) برای اساس کار خود استفاده کرد و البته تغییراتی را در آن ایجاد کرد. در طراحی اتاق نیز نگاهی به طراحی بال هواپیما داشت. در نهایت خودرویی تولید شد که برابر با 4328 میلیمتر در طول، 2100 میلیمتر در عرض و 1475 میلیمتر توسعه یافته بود. فاصله بین محورها نیز برابر با 2600 میلیمتر محاسبه شد. بدنه تا چرخ های جلو بطور یکدست ادامه یافته بود که همین رویکرد موجب شکل گیری یک خودروی متفاوت شد. فاصله خودرو از سطح زمین نیز برابر با 200 میلیمتر در اسناد موجود، مورد اشاره قرار گرفته است. جالب آنکه برخلاف فریم کوچک، خودروی شلور حدود 250 گرم از نمونه استاندارد مرسدس 170 سنگین تر بود. همین سنگینی و اثر نامناسب وزن بر مرکز ثقل موجب شد تا به هیچ عنوان برای رانندگی ایمن نباشد و البته تعادل مناسبی را نیز به نمایش نگذارد. شاید اگر شلور فرصتی برای توسعه طرح خود داشت، تمامی این ایرادها نیز برطرف می شد و سال ها قبل شاهد حضور نمونه های متفاوتی در صنع برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |