مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-01حوادث

پیدا شدن تکه گاز استریل در بدن مرد میانسال


مرد میانسال که در جریان عمل قلب باز یک تکه گاز استریل در بدنش جا مانده بود پس از یک سال و زمانی که قرار بود دوباره او را جراحی کنند جان باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، روز گذشته گزارش مرگ مردی 62 ساله در یکی از بیمارستان های پایتخت از سوی مأموران کلانتری یوسف آباد به بازپرس حبیب اله صادقی از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران اعلام شد.

نخستین بررسی ها نشان می داد این مرد هنگام عمل جراحی جان باخته است اما در ادامه تحقیقات خانواده وی ضمن شکایت از کادر درمان بیمارستان مدعی شدند پدرشان قربانی یک قصور پزشکی شده است.

یکی از اعضای خانواده این مرد گفت: سال گذشته قرار شد عمل جراحی قلب باز روی این مرد انجام شود، پس از عمل وی همچنان از درد در قفسه سینه شکایت داشت.

مدتی که گذشت با توجه به ادامه درد و ناراحتی وی را نزد دکتر دیگری بردیم اما تشخیص مشکل خاصی ندادند، با این حال درمان ها ادامه یافت تا اینکه مدتی قبل مشخص شد وی در بدنش دچار عفونت شده است.

با تشخیص پزشک معالج قرار شد او را جراحی کنند اما وی زیر عمل جراحی جان باخت، حالا پزشکان به ما گفتند در بدن وی گاز استریلی پیدا کرده اند که ظاهراً از عمل قلب سال گذشته در بدنش جا مانده بوده و باعث عفونت شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن تکه گاز استریل در بدن مرد میانسال

پیدا شدن تکه گاز استریل در بدن مرد میانسال