مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 02:052021-12-01بين الملل

ابراز تأسف حماس از اقدام علیه مالزی به دلیل حمایت آن از ملت فلسطین


حماس موضع مقامات کوالالامپور در مخالفت با صدور روادید برای وزرشکاران صهیونیست را ستود و در عین حال لغو میزبانی مسابقات اسکواش جهانی از مالزی را نشانه حمایت از جنایتکاران صهیونیست خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موضع مالزی در مخالفت با هر گونه عادی سازی روابط با آمده است: این جنبش، تعهد تاریخی پادشاه، دولت و مردم مالزی برای مخالفت با همه اشکال عادی سازی با رژیم صهیونیستی را که مالزی در سال های اخیر بارها بر آن تاکید کرده است، می ستاید و بر قدردانی خود از موضع ثابت مالزی در جبهه مخالفت با سازش  تاکید می کند.

حماس بر همبستگی این جنبش با مالزی برای به دست آوردن حق میزبانی این مسابقات و سایر رویدادهای بین المللی بدون پذیرش هیئت های صهیونیستی تاکید کرد و گفت، از اینکه فدراسیون بین المللی اسکواش حق مالزی برای میزبانی مسابقات را لغو کرده است، متاسف است.

در پایان این بیانیه آمده است:  رژیم صهیونیستی که به سرزمین و مردم فلسطین تعرض کرده، حریم مقدسات را زیر پا گذاشته و هر جنایتی را علیه جوانان فلسطینی مرتکب شده و درصدد نابود کردن بخش ورزش فلسطین است، این رژیم جنایتکار شایسته حضور در مجامع بین المللی نیست، بلکه باید  در قبال جنایات پاسخگو باشد و  در همه عرصه ها تحت پیگرد قانونی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تأسف حماس از اقدام علیه مالزی به دلیل حمایت آن از ملت فلسطین

ابراز تأسف حماس از اقدام علیه مالزی به دلیل حمایت آن از ملت فلسطین