مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-02فرهنگي

7 زنجانی در بین برگزیدگان جشنواره «معلمان مولف»


رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در اولین دوره جشنواره «معلمان مولف» هفت نفر از معلمان استان زنجان به عنوان نفرات برتر و برگزیده انتخاب شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در اولین دوره جشنواره معلمان مولف هفت نفر از معلمان استان زنجان به عنوان نفرات برتر و برگزیده انتخاب شدند.

عیسی قاسم پور در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با جشنواره معلمان مولف، اظهار کرد: اولین جشنواره معلمان مولف پارسال به صورت کشوری برگزار شد که در این جشنواره معلمانی که کتاب های تالیف شده داشتند، کتب خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که بعد از بازبینی و داوری آثار ارسال شده، نفرات برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

وی افزود: در اولین دوره این جشنواره، هفت نفر از معلمان استان زنجان به عنوان نفرات برتر و برگزیده جشنواره انتخاب شدند که در سال جاری نیز دومین دوره از این جشنواره با عنوان کتاب سال فرهنگیان برگزار و بعد از ارسال بخشنامه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، هدف جشنواره معلمان مولف است، تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از آثار همه همکاران فرهنگی که در کار تالیف کتاب هستند، یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 زنجانی در بین برگزیدگان جشنواره «معلمان مولف»

7 زنجانی در بین برگزیدگان جشنواره «معلمان مولف»