مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-02سياسي

آثار عقب نشینی دشمنان قابل مشاهده است


فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در این 43 سال نقشه آمریکا برای ملت ایران همیشه خطرناک بوده است، گفت: آثار عقب نشینی دشمنان قابل مشاهده است.

- ، سردار حسین سلامی صبح پنجشنبه در مراسم کنگره سه هزار شهید ایلام اظهار کرد: زیباترین آرزوی ما ذبح شدن در مسیر آرزوهای آسمانی ملت ایران است و قربانی شدن در راه عزت این ملت و در راه آرمان های این ملت و فدا شدن در راه تحقق اهداف بزرگ و سعادت آفرین رهبر و امام و پیشوازی عظیم الشان انقلاب مان است .

وی تصریح کرد: من و همسنگران و همه پاسداران بزرگترین افتخارشان این است که خادمان و خاک کف پای مردم ایران اسلامی باشیم و هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: با اشاره به اینکه ایلام سرزمین شهیدان است، افزود: مردم ایلام همانند ارتفاعات بلند آن، رفیع و قابل ستایش هستند، مردم مرزداری که روزگاری در قلب نبرد حضور داشتند و امروز سرافراز هستند.

سردار سلامی عنوان کرد: در محفل الهی، ملکوت آسمانی شهیدان سرزمین درخشان ایلام هستیم، در چنین محفلی حتماً باید دورد و سلام و تحیت الهی را به روح درخشان امام راحل که منطق عزت و حکمت استقلال و حریت و آزادی و طریق اقتدار و اعتبار و آزاد شدن از بردگی را به ما آموزاند بفرستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار عقب نشینی دشمنان قابل مشاهده است

آثار عقب نشینی دشمنان قابل مشاهده است