مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-02سياسي

منبر و خطابه بهترین ساحت های تبلیغی است


علی رغم ساحت های دیگری که برای بحث تبلیغ فراهم شده، منبر و خطابه بهترین ساحت برای تبلیغ دین است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: علی رغم ساحت های دیگری که برای بحث تبلیغ فراهم شده، منبر و خطابه بهترین ساحت برای تبلیغ دین است.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با سرپرست و اعضای راهبردی مؤسسه امیر بیان لرستان که امروز یازدهم آذرماه صورت گرفت، اظهار کرد: عرصه منبر و تبلیع در طول تاریخ توفیق و افتخاری است که نصیب روحانیت شده و برترین ساحت تبلیغ دین است.

وی با اشاره به اینکه علی رغم ساحت های دیگری که برای بحث تبلیغ فراهم شده اما اینکه جمعی مستمع خطابه ای باشند، ساحتی است که ارزشی مضاعف دارد، افزود: مؤسسه امیر بیان ظرفیتی برای بیان موعظه حسنه، پند و حکمت به شکل تأثیرگذار برای مخاطبان گوناگون در رده های مختلف است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه در موقعیتی که دولت اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی است نیازمند ظرفیت هایی مانند مؤسسه امیر بیان هستیم، اضافه کرد: لازمه رسیدن به تمدن اسلامی داشتن تکنولوژی و اختراعات و فرهنگ صحیح استفاده از آن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه اختراعات و تکنولوژی و چیزی که کار را برای مردم آسان می کند از لازمه های رسیدن به تمدن اسلامی است، تصریح کرد: دیگر لازمه رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبر و خطابه بهترین ساحت های تبلیغی است

منبر و خطابه بهترین ساحت های تبلیغی است