مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-02اجتماعي

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد کلاس های خصوصی مجازی


رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص افزایش شیوه کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد و گفت: در زمان ثبت نام دانش آموزان در کلاس های خصوصی آنلاین مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

- قاسم بصیری با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، والدین نگران افت تحصیلی فرزندان خود هستند و برای جبران این افت به دنبال کلاس های خصوصی می روند تا بتواند عقب افتادگی دانش آموزان خود را جبران کنند.

رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: متأسفانه بخشی از تبلیغات کلاس های آنلاین خصوصی از سوی مجرمان سایبری بوده و هدف آنها سوء استفاده مالی و اخاذی از شهروندان است.

بصیری افزود: در زمان ثبت نام فرزندان در کلاس های تخصصی آنلاین، کلاهبردار از کاربران می خواهد که مبالغی را به عنوان پیش ثبت نام واریز کنند، سپس با هدایت کاربران به صفحات و درگاه های جعلی اطلاعات حساب بانکی کاربران را سرقت و حساب آنان را خالی می کنند.

رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: جمع آوری اطلاعات خانواده و دانش آموز را از دیگر موارد مجرمانه برشمرد که به دنبال آن شاهد اخاذی از خانواده یا دانش آموز هستیم.

بصیری توصیه کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا به نحوی باعث افت تحصیلی برخی از دانش آموزان شده است، خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد کلاس های خصوصی مجازی

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد کلاس های خصوصی مجازی