مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-02سياسي

جلساتی بین قوا شکل گرفته که برای آینده کشور امیدوارکننده است


رییس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات نزدیکی بین قوا شکل گرفته که نوید دهنده و امیدوارکننده برای آینده کشور است.

- ایسنا/تهران رییس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات نزدیکی بین قوا شکل گرفته که نوید دهنده و امیدوارکننده برای آینده کشور است.

حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار 15 خرداد در مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه 11 آذر ماه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا طی سخنانی بیان کرد: علت ماندگاری نام شهید آیت الله مدرس این است که ایشان دیانت را با سیاست عجین و آمیخته کرده بود و بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) باید ابعاد فکری و شخصیتی این سیاستمدار عالم را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمتان اصلی هستند و شانیت مسئولان به خاطر وجود آنان است و تمام ارکان نظام از مردم مشروعیت می گیرند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ترسیم فرمودند، مجلس شورای اسلامی کار خود را بر حمایت، تعامل و همکاری با دولت بنا نهاده که این همکاری، شعاری نبوده و به معنای واقعی است.

نوش آبادی خاطر نشان کرد: با حضور استاندار و فرماندار بومی و جهادی ، چشم انداز و افق روشنی برای دیار 15 خرداد متصور می شود و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلساتی بین قوا شکل گرفته که برای آینده کشور امیدوارکننده است

جلساتی بین قوا شکل گرفته که برای آینده کشور امیدوارکننده است