مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-02سياسي

معاون حشدالشعبی عراق: موکب های امام حسین(ع) نباید به اطعام خلاصه شود


موکب امام حسین (ع) فقط نباید مختص توزیع آب و غذا باشد و قطعاً این موکب حسینی نیست؛ موکب باید موکب ولایت باشد و در این موکب ها از ولایت گفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، چهاردهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور با شعار حاج قاسم؛ مرد میدان ولایت از صبح امروز پنجشنبه  یازدهم آذرماه به همت جامعه ایمانی مشعر در جوار مزار شهید قاسم سلیمانی در کرمان درحال برگزاری است.

  رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر در ابتدای این مراسم اظهارداشت: در سیزده همایش قبل دنبال بهانه و شفیع بودیم که حاج قاسم را به همایش دعوت کنیم.

بیش از 200 نفر از شخصیت های مختلف مذهبی و مسئولان به این همایش ها آمدند و سخنرانی کردند اما دلمان می خواست سخنران همایش ما حاج قاسم باشد.

نور وجود او برکت جلسات ما بود و امروز ما به کرمان و به دیار حاج قاسم آمدیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش در استان کرمان به واسطه فاصله دوری که داشت کار را سخت تر می کرد ادامه داد: از طرف دیگر استان های جنوب شرق کشور که به سختی در همایش قم شرکت می کردند در کرمان با حضور گسترده آمدند.

آبفروش با بیان اینکه دلتنگ حاج قاسم بودیم و این همایش بهانه آن شد که در آستانه ایام فاطمیه(س) به دیار حاج قاسم بیاییم و غافلگیر شدیم گفت: درخواست هیأت ها برای حضور در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حشدالشعبی عراق: موکب های امام حسین(ع) نباید به اطعام خلاصه شود

معاون حشدالشعبی عراق: موکب های امام حسین(ع) نباید به اطعام خلاصه شود