مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-02اقتصادي

243 تن مرغ گرم در بازار آذربایجان غربی توزیع شد


مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع 243 تن مرغ گرم و 10 تن مرغ منجمد در سطح بازار و فروشگاه های زنجیره ای مرغ استان امروز پنجشنبه خبر داد.

- احمد دهقان در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از 6 آذر با تشدید نظارت آرامش به بازار مرغ استان بازگشته است، افزود: روزانه به طور متوسط 8 اکیپ نظارتی بازرسی در سطح بازار شهرستان ارومیه و به تبع آن در سطح شهرستان ها مشغول رصد و پایش مستمر بازار کالاهای اساسی مخصوصاً گوشت مرغ هستند که مصرف روزانه مرغ در استان به طور میانگین 240 تن است.

وی ادامه داد: امروز همزمان با 11 آذر ماه در حدود 243 تن مرغ گرم و حدود 10 تن مرغ منجمد در سطح بازار و فروشگاه های زنجیره ای مرغ استان توزیع شده است.

دهقان خاطرنشان کرد: میزان جوجه ریزی در آبان و آذرماه سال جاری در واحدهای مرغداری گوشتی در حد نیاز مصرفی استان است و پیش بینی می شود در ماه های آتی با مشکل کمبود عرضه گوشت مرغ در استان مواجه نشویم.

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: حفظ امنیت غذایی مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده و هست اما بازار رسانی و نظارت بر توزیع که پیش از این به دلیل عدم اجرای قانون انتزاع در سال 93 و لغو این قانون در سال 98، برعهده وزارت صمت بود از ابتدای دولت سیزدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

243 تن مرغ گرم در بازار آذربایجان غربی توزیع شد

243 تن مرغ گرم در بازار آذربایجان غربی توزیع شد