مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-02اقتصادي

قروه، اولین شهری که رینگ کامل شهری را خواهد داشت


تملک زمین فاز سوم کمربندی قروه انجام شده و بزودی این روژه اجرایی می شود؛ اگر این کمربندی به اتمام برسد، قروه در سطح استان اولین شهری است که رینگ کامل شهری را خواهد داشت.

- مهدی اسفندیاری صالح در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اقدمات شهرداری در قروه اظهار کرد: کمربندی شهر قروه درگزین باعث توسعه ساخت و سازها و افزایش شهرک ها شده، فاز دوم کمربندی یعنی مسیر قروه_کاج با مسافت 1/5 کیلومتری با حضور استاندار وقت به بهره برداری رسید.

وی افزود: در برنامه های آتی، فاز سوم کمربندی در اولویت است که اقدامات مربوط به تملک آن صورت گرفته؛ اگر این کمربندی به اتمام برسد، قروه در سطح استان اولین شهری است که رینگ کامل شهری را خواهد داشت.

شهردار شهر قروه خاطر نشان کرد: فاز سوم کمربندی، دو کیلومتری است که مسیر نیر را به کاج وصل می کند که در این خصوص نزدیک به 40 درصد این مسیر تملک شده است.

اسفندیاری صالح با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری گفت: پارک بانوان شهر قروه در سال 98 به بهره برداری رسید؛ این پارک 3 هزار متر مربع مساحت دارد و از تجهیزات کامل شامل زمین والیبال، زمین دوچرخه سواری و ست تجهیزات بازی کامل کودکان برخوردار است.

وی ادامه داد: در بحث درآمد پایدار، جایگاه CNG را به اتمام رساندیم، اما در پروژه گازرسانی 2/5 کیلومتر را شرکت گاز انجام داده و 1/5 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قروه، اولین شهری که رینگ کامل شهری را خواهد داشت

قروه، اولین شهری که رینگ کامل شهری را خواهد داشت