مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-02سياسي

تمامی ظرفیت ها در راستای اجرای مهرواره «هوای نو»بکار گرفته شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تمامی ظرفیت ها در راستای اجرای مهرواره «هوای نو»بکار گرفته شود، می بایست با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود ، - ، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در نشست کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی با دستورکار مهرواره هوای نو اظهار کرد: اقداماتی که محلات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انحام دادند سبب ایجاد رقابتی در سطح ملی شده است و استان هرمزگان در مهرواره اوج به جایگاه خوبی دست یافت.

وی افزود: در مهرواره اوج هم اکنون با محوریت مساجد درحال برگزاری است و گام های پایانی را طی می کند اقدمات خوبی صورت گرفت و استان هرمزگان موفق به کسب رتبه هشتم در این مهرواره شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مهرواره هوای نو نیز یکی دیگر از مهرواره هایی است که در حوزه دینی و فرهنگی آغاز به کار کرده و در حقیقت هوای نویی است در فضای هیئات مذهبی ایجاد شده و ظرفیتی است که باید از این ظرفیت و امکان نهایت بهره را ببریم.

حجت الاسلام انصاری راد تاکید کرد: می بایست با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود ، مهرواره هوای نو را در سطح هیئات مذهبی و مداحان توسعه و ترویج دهیم.

وی ادامه داد: مهرواره هوای نو سعی دارد تا با دادن انگیزه، امید و اعتماد به فعالان فرهنگی مردمی این باور را القا کند که مسئله فرهنگ در کشور جز از طریق مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ظرفیت ها در راستای اجرای مهرواره «هوای نو»بکار گرفته شود

تمامی ظرفیت ها در راستای اجرای مهرواره «هوای نو»بکار گرفته شود