مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-02سياسي

شناسایی 600 گروه جهادی در استان اصفهان


دبیر همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان اصفهان گفت: از اواخر سال 99 طرح شناسایی گروه های جهادی آغاز شد و در پایش اولیه 600 گروه جهادی را در استان اصفهان شناسایی کردیم که حدود 35 هزار نفر را ساماندهی کرده بودند.

- محسن جعفری در همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان اصفهان که پیش از ظهر امروز (پنجشنبه 11 آذرماه) در حرم زینبیه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با شروع همه گیری کرونا و با فرمایش رهبر معظم انقلاب، گروه های جهادی وارد عرصه فعالیت شدند و خدمات گسترده ای به هم وطنانمان ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه از اواخر سال 99 طرح شناسایی گروه های جهادی آغاز شد، گفت: در پایش اولیه 600 گروه جهادی را در استان اصفهان شناسایی کردیم که حدود 35 هزار نفر را ساماندهی کرده بودند.

جعفری با اشاره به طراحی سایت و دعوت از گروه های جهادی برای وارد کردن مشخصات خود در این سایت و تکمیل بانک اطلاعاتی، افزود: بعد از این نزدیک به 80 گروه جهادی که وقت و انرژی بیشتری صرف کرده بودند دعوت شدند و با آنها جلساتی داشتیم.

بعد از آن ارتباط خوب و دوسویه ای میان گروه های جهادی شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان خاطرنشان کرد: با فروکش کردن موج کرونا، برگزاری این همایش برنامه ریزی شد و نزدیک به 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 600 گروه جهادی در استان اصفهان

شناسایی 600 گروه جهادی در استان اصفهان