مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-02سياسي

چهل و پنجمین شماره ی مجله «سایبرنما» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، مجله ی هفتگی سایبرنما که به همت مرکز تحقیقات و آینده پژوهی سازمان فضای مجازی سراج منتشر شده است، - مهم ترین رخداد ها و تحقیقات سایبری جهان در مجله ی هفتگی سایبرنما بررسی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، مجله ی هفتگی سایبرنما که به همت مرکز تحقیقات و آینده پژوهی سازمان فضای مجازی سراج منتشر شده است، با معرفی آخرین و مهم ترین رخداد های تکنولوژیک دنیا و تبیین اهمیتِ آن ها در آینده ی بشریت، شما را با مسیر انقلاب تمدنی سایبری آشنا می کند.

مجله این هفته سایبرنما به معرفی نسل آینده ی بازی های ویدئویی مبتنی بر بلاک چین پرداخته است.

در ادامه به طراحی پلتفرم تشخیص ناهنجاری در اینترنت اشیاء توسط یک شرکت اسراییلی، تحویل کالا با پهپاد توسط شرکت والمارت، ممنوعیت صادرات تکنولوژی های کوانتوم به هشت شرکت چینی و حرکت پروژه ی ربات های روزمره شرکت آلفابت از وضعیت آزمایشگاهی به سوی تجاری سازی اشاره شده است.

علاقمندان می توانند این شماره از مجله هفتگی سایبرنما را از طریق این لینک دریافت کنند و همچنین متن کامل این مجله به شرح زیر می باشد:1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و پنجمین شماره ی مجله «سایبرنما» منتشر شد

چهل و پنجمین شماره ی مجله «سایبرنما» منتشر شد