مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-02اقتصادي

پیش بینی رشد اقتصادی7.3درصدی آذربایجان غربی/تعدد در مدیریت مرزها


سال آینده با توجه به ظرفیت های بومی رشد اقتصادی 7.

3 درصدی در این برای استان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از مرز سرو و جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی که در مرز سروی ارومیه برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی دولت سیزدهم در راستای توسعه اقتصادی استان های مختلف با استفاده از ظرفیت های بومی، اظهار کرد: بر این اساس رشد 8 درصدی در کشور برای سال آینده در نظر گرفته شده که این میزان با توجه به ظرفیت های بومی استان 7.

3 درصد خواهد بود.

معتمدیان با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم در سال 1401 به بحث توسعه بازارچه های مرزی و افزایش صادرات گفت: با توجه به محدودیت و تحریم های اقتصادی تلاش خواهد شد روند همکاریهای متقابل در سطح ملی و استانی با همسایگان افزایش یابد.

وی با اشاره به افزایش اختیارات استانداران در دولت سیزدهم، گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم اختیارات استانداران افزایش می یابد که با اجرایی شدن آن بنا داریم فعالیت های اقتصادی و توسعه تجارت مرزی را در آذربایجان غربی رونق دهیم.

استاندار آذربایجان غربی نبود مدیریت واحد در مرزها را یکی از مشکلات طولانی مدت آذربایجان غربی در حوزه تجارت بین الملل برشمرد و اضافه کرد: طی این مدت طولانی، تعامل حداکثری و هم افزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد اقتصادی7.3درصدی آذربایجان غربی/تعدد در مدیریت مرزها

پیش بینی رشد اقتصادی7.3درصدی آذربایجان غربی/تعدد در مدیریت مرزها